vineri, 6 noiembrie 2009

As vrea sa mor…


… infipta. Nu , nu… nu devin poeta, nu ascult manele si nu trec printr-o faza emo (nu-i inteleg, am mai stabilit asta o data). Dupa principiul ‘una calda-una rece’, daca in ultimul post vorbeam de pe tema ‘dor si inima albastra’, iata ca astazi ma regasesc imbinand doua teme cel putin dubioase, daca le pui una langa celalalta: moarte si sex.

Nu sunt necrofila, gandul de a face sex cu un cadavru ma excita la fel de mult cum ma excita Dan Diaconescu (bleah!)… adica below zero….way below. In fine, trecand peste cele cateva clipe in care m-am chinuit sa imi inabus senzatia de voma, sa mergem mai departe cu subiectul. Stiti cum e mintea omului, fuge repede de la una la alta, ca nici nu iti dai seama cum ai ajuns de la ‘verde’ la ‘crocodili’.

Asadar, urmand graficul de mai jos:
Sex-criza-sex-bani-sex-serviciu-sex-gripa noua-sex-moarte…sex…hopa….
Am inceput sa ma gandesc la cum mi-as dori sa mor. Batrana in propriile fecale , not. Ucisa de un sot alcoholic si gelos, not. Otravita de varul primar din cuscrii vitregi pentru avere, not. Dintr-un accident stupid… cel mai probabil. Infipta? DA. Asta este! Ce moarte mai frumoasa decat sa mori facand sex? De placere… Sincer, nu prea am auzit de femei care sa faca infarct in timp ce stau deasupra, dar o sa ma straduiesc mai mult. Promit!

3 comentarii:

  1. :))
    mai am un singur dor...
    auzi?
    cand zici verde, eu la crocodil ma gandesc...
    frumoasa moarte, iti urez succese maxime ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...dar e suficient un singur succes. Nu cred ca pot sa mor de mai multe ori. Ce sunt eu? Matrix? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. stii doar ca lingura nu exista, ce or fi avut cu copilul ala de l-au tuns asa...o fi fluierat in biserica?

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.