miercuri, 12 noiembrie 2008

To blog or not to blog...


Asta-i intrebarea! M-am delectat suficient prin zeci, poate sute de bloguri... Mii de subiecte, milioane de pareri... refulari interioare sau pseudo-trairi, pe unele le-am savurat pana la ultimul cuvant, pe altele le-am abandonat la jumatate.

Nu pot sa zic ca am subiecte preferate sau teme precise de reflectare. Am descoperit ca imi face mie bine sa scriu despre ceea ce dezbat uneori in sinea mea. Noaptea cand nu pot sa dorm, ziua cand merg pe strada cu castile in urechi, sau cand imi beau cafeaua in fata laptopului sau privind trecatorii.

Acest blog imi va fi cel mai bun prieten. Nu scriu pentru o persoana anume sau pentru un anumit cerc de oameni care impartasesc aceleasi conceptii. Nu. Scriu pentru mine...discut cu mine insami...si desi uneori cei care vor ajunge intr-un fel sau altul sa citeasca acest blog in mod regulat vor observa ca ma contrazic singura, nu este o dovada de instabilitate psihica, ci schimbare de viziune asupra subiectelor respective.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.