miercuri, 26 noiembrie 2008

Behehe time...


Poate ca nu sunt cea mai in masura persoana sa comentez despre oameni care se duc cu valul, dar nu ma pot abtine sa nu ma gandesc cand vad reclama la Cosmote cu "Vrei sa vii pe la mine sa stam pe-ntuneric?" la spiritul de turma care ne caracterizeaza pe noi, romanii (si aici ma refer strict dpdv geografic, indiferent de etnie).
Suntem niste oi imbecile care nu fac decat sa copieze, si chiar si asta o facem prost. Nu suntem in stare sa fim noi insine, sa ne dezvoltam propria personalitate, trebuie intotdeauna sa avem un model ca sa facem ceva. Iar majoritatea dintre noi nu suntem in stare nici modelul ala sa ne uitam cu atentie la el cand il alegem.
Acum 2 ani jumate aveam freza emo fara sa fi auzit macar de "curentul" asta. La vremea respectiva m-au intrebat vreo 2 persoane daca sunt emo. M-am uitat stramb la prima persoana si am dat din umeri ranjind....am crezut ca ma injura sau ceva. Dupa vreo 2 saptamani ma intreaba si o a2a. Abia atunci am avut curiozitatea sa dau un google search...sa ma "gasesc". Sa vad si eu ce reprezint fara sa stiu...poate e vreo specie de animale sau ceva...tunse ca mine.
Ei bine nu. Am descoperit ce inseamna cultura emo, de la tunsori, pierce-uri, insigne, dermatograf si patratele, la ceea ce vor sa transmita si angoasele existentiale care-i domina. Bocete, drame, sinucideri, tristete, subestimare, izolare...de parca o parte din populatia Iadului s-ar fi mutat pe Pamant. Mda...interesant mi-am spus...si am inchis motorul de cautare. Ma lamurisem ca reusisem cu o simpla tunsoare sa exprim mai mult decat as fi vrut sau as fi simtit.
Vremea a trecut, tunsoarea am schimbat`o repede ca asa fac la fiecare 3 luni si-mi continui, vesela, viata. Si iata ca vine 2008 cand mi se readuce in centrul atentiei curentul adolescentin ce ma chinuise cu un an in urma. Vad din ce in ce mai multi pusti care se potriveau descrierii...cu mici exceptii. Toti erau emo fizic, niciunul psihic. Normal, cei cu adevarat emo...prefera sa stea pe-ntuneric.
Nu as vrea sa apuc ziua in care s-ar trezi careva ca e cool sa fii rasist...Cred ca atunci "m-as face emo" si m-as sinucide....brusc. Eu sunt mai cu "moda revine intotdeauna" ...

2 comentarii:

  1. haha! si aia care nu-s emo sunt punk si daca nu sunt punk sunt cocalari si daca nu sunt cocalari sunt metro sau cosmo :D.
    chiar daca magazinele sunt full de haine, ne imbracam si ne comportam uniform, doar ca avem cateva subcategorii. (ca pe vremea lu ceasca, long live Tricodava)

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe, eu am fost putin "emo" prin 2001, binenteles, habar n-aveam...
    Alin, cateodata ma regasesc in gandurile tale :), reusesti sa exprimi foarte bine ceea ce simti.
    ...si simti bine, sanatos...

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.