miercuri, 2 decembrie 2009

Urasc…


… curvele masculine. Si ca sondajele mint. Ca gandesc prea mult. Ca imi spun ca sunt urata doar barbatii care nu au reusit sa ma duca in patul lor. Ca interzicem o iarba din care n-a murit nimeni ca sa murim curati, de la alcool. Ca asfaltarea soselelor e ‘aproape gata’de ani de zile. Ca pana si prostii au pareri. Ca nu am cu cine sa votez. Ca iert prea multe. Ca sunt luata de proasta.

Ca nu pot sa mananc orice fara sa ma gandesc ca ingrasa. Ca muncim 5 zile si stam 2 in loc sa fie invers. Ca nu mai am timp sa citesc o carte. Ca greu ma mai bucura ceva. Ca nu pot sa dorm cat, cum si cu cine as vrea. Ca nu pot sa am orgasm daca nu fac dragoste. Ca nu pot sa fac dragoste singura. Ca ma indragostesc prea repede.

Ca doar ceasurile vechi au puterea sa opreasca timpul. Ca am credite si nu pot sa traiesc pe gratis. Ca am prea mult bun simt. Ca nu se gasesc job-uri bune pentru boemi. Ca mi-e teama sa fac copii in lumea asta. Ca nu mai vreau sa mai pun suflet. Ca e judecat prea aspru sufletul meu fin. Ca multi viseaza prost. Ca inima mea are memorie exagerata. Ca am regrete.

Ca am degeaba 98 de cai pe doua roti, ca nu am ce sa fac cu ei… legal. Ca nu stiu sa inot...

5 comentarii:

  1. si eu urasc cam 90% din ce ai scris aici....da asta e show must go on

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    urasc/iubesc
    sentimente
    sentimente=> non indiferenta

    deci traiesti

    majoritatea traieste in letargie

    RăspundețiȘtergere
  3. We all hate something, but we can find hope and love in the most uncommon places, and although sometimes not shared we can find support in this love, a support that can calm the hate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda ... si eu urasc ce urasti si tu. Even more ... Chiar ma gandesc sa dezvolt subiectul. Ar fi interesanta o apologie a urii. Cand o sa reusesc sa fur o juma' de ora din timpul alocat de firma mea de cacat pentru activitatea lor de cacat, promit sa revin.
    Keep walking ... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Astept cu viu interes revenirea... Johnny Walker...

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.