vineri, 4 decembrie 2009

Ador...


... biletelele lasate pe frigider. Ca pot sta dezbracata dupa o partida de amor. Ca nu trebuie sa inteleg femeia (pentru ca sunt una). Ca imi place de mine. Ca am prieteni care ma iubesc. Ca pot sa dansez, sa rad, sa plang atunci cand am chef, fara sa-mi pese de nimeni. Ca pot sa visez. Ca nu trag concluzii pripite (mereu). Ca am o personalitate puternica.

Ca nu traiesc mai rau. Ca ascult opera si nu mi-e rusine. Ca am amintiri frumoase. Ca beau vin rosu in cada. Ca oamenii se pot schimba profund si la treizeci de ani. Ca stiu cupluri de varsta a treia care se iubesc si astazi. Ca am fost inselata si nu imi mai e teama. Ca inca ma uit la desene animate. Ca stiu sa schimb o siguranta si sa fac nod la cravata.

Ca exista ploaie, curcubeu si valuri. Ca imi permit sa fiu pretentioasa. Ca nu toata lumea ma place. Ca am viata personala. Ca exista Dr. House. Ca pot sa fiu rece, dar si romantica. Ca pot sa fac baie goala in mare noaptea. Ca prima data a fost din dragoste. Ca pot sa nu judec. Ca pot sa iert.

Ca am curajul sa spun ce ador. Ca pot zbura si singura. Ca stiu sa iubesc. Ca stiu sa sufar. Ca stiu sa pierd. Ca pot sa fiu eu, indiferent de vreme...

3 comentarii:

  1. ador ca poti sa te uiti la televior cand gongul anunta noul an, ca nu renunti la tine in nici o circumstanta, ca esti ceea ce esti, esti cine esti si ti-o asumi in orice moment, ador ca intotdeauna esti acolo, ador ca dai totul fara sa astepti ceva in schimb, ador ca radem impreuna la cele mai sinistre glume
    TIB

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.