luni, 28 decembrie 2009

2010 - New Year’s Resolutions


Sunt intr-o continua incercare de a deveni o persoana mai buna... pentru altii, normal. Pentru mine... sunt perfecta. Ma iubesc cap-coada. Evident, chiar si atunci cand vei fi schimbat majoritatea lucrurilor considerate de altii ‘mai putin placute’ in ceea ce priveste persoana ta, tot nu vei putea fi placut de toata lumea. Stiu asta, nu ma deranjeaza, e chiar mai provocator si mai incantator decat pare.

Astfel ca am inceput sa adresez intrebari in stanga si-m dreapta (inainte si-napoi) care sunau ceva gen (sic!) ‘Ce nu-ti place la mine?’ sau ‘Ce crezi ca ar trebui sa schimb la mine?’, am ajuns la cateva concluzii pe care le voi concretiza mai jos ca si New Year’s Resolutions... nu de alta dar 2009 trece, pietrele ramane, viata-i greu...d-astea.

Astfel ca persoanele chestionate, care stiau ca de obicei ma doare-n cot de parerea lor, s-au simtit mai bine, iar eu si mai bine cand am vazut ca nu au taria de caracter de a-mi spune in fata ce om rau sunt. Adica, eu stiu ca sunt minunata si irefutabila, dar nu toata lumea poate sa vada asta. Defectele ma fac sa par si mai simpatica decat sunt (nu ca as avea vreunul, dar zic si eu).

Boooon... sa nu incingem degeaba degetele pe tastatura si sa trecem la subiect. Cine stie, poate daca le public, chiar o sa le duc la capat. Asadar, in 2010 vreau sa:

1. Sa nu mai vorbesc (chiar atat de) urat ca pana acum
2. Sa nu mai intarzii la intalniri sau la serviciu (pe cat posibil, sunt si eu om)
3. Sa fac (si) mai mult sex (asta cred ca trebuia pus la punctul 1...)
4. Sa fiu o sora, fiica, iubita, prietena mai buna (stiu ca pot, za pauar iz in mi)
5. Sa ma las de (nu pot sa cred ca zic asta) fumat
6. Sa am scaun in fiecare zi (nu la cap, la wc...)
7. Sa fac mai mult sport (vezi pct. 3)
8. Sa beau mai multe lichide (a se citi apa)
9. Sa-mi dau/iau licenta
10. Sa citesc mai multe carti (mai multe de una that is...)
11. Sa fac bani. Multi. Si sa nu-i cheltui. Pe toti.
12. Sa moara si capra vecinului
13. Sa ii spun iubitului meu ca il iubesc
14. Sa invat sa fac cate un fel nou de mancare in fiecare luna
15. Sa ma mut singura
16. Sa scap de datorii
17. Sa ma dau extrem si sa nu mor
18. Sa-mi iau si carnetul de B
19. Sa ating viata a cel putin 5 oameni
20. Sa ajung in Italia, la Torino ca sa il vad pe Cannavaro jucand live pana sa se retraga.
21. Sa le multumesc tuturor care mi-au atins viata pana acum

Black Jack!

Lista ramane deschisa la sugestii din partea celor care cred ca ar mai trebui sa mai fac ceva... Multumesc.

3 comentarii:

  1. 1.nu ma deranjeaza...chiar imi place
    2.doamne da!
    3.vezi 2
    4.pentru mine e bifat
    5.chiar trebuie?
    6the power iz in you
    7.da
    8. si cola e lichida
    9.10.11.12.13. da!
    14. tu si Martha Stuart
    19. make it 4
    20.vin si eu ca e rusine
    tib cuz you are perfect

    one at a time baby!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Intr-o buna zi, as dori, sa te pot privi,
    2. Stiu ca sunt un soare si tu o luna,
    3. Dar cand echinoxul are sa vina, am sa ma prezint printr-o strangere de mana.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Nu te grabi sa vezi ce eu ascund,
    2. Caci trandafirii au spini ce uneori,
    3. Pot face rau si celor mai frumoase flori

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.