miercuri, 13 ianuarie 2010

Facultate = Joaca-te cu Busu


Incep sesiunea. Eu si politistii... 7 ani in clasa I. Sunt deci anul III si ultimul. Dupa doi ani in care am facut 75% materii aberante si 25% materii care chiar au legatura cu profilul (Jurnalism adica), ma bucuram ca poate in sfarsit anul asta o sa invat ceva la subiect. Pula! Am constatat cu stupoare ca proportiile se pastreaza si de data asta si ca singurul lucru la care o sa imi foloseasca unele dintre ele va fi ca sa obtin mai multe stelute la Conquiztador (sic!).

Concluzia: Facultatile din Romania nu te pregatesc sub nicio forma pentru viitorul job. Iesi din facultate lemn, indiferent ce ai terminat. Te duci la interviu, te mananca sacalii de la resurse umane. Obtii job-ul si dupa 3 luni nu te mai recunoaste nici maica-ta. Dupa 6 ani de munca (vezi cazul meu), sesiunea e o laba trista, care mai rau iti incurca planurile si zilele de concediu. Veni, vidi, vici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.