joi, 4 decembrie 2008

Aşa...vă rog, NU!


Obişnuiesc să fac pasiuni. În sensul că mă fascinează orice apariţie din presă sau la tv a respectivului personaj. Mi se întâmplă asta de obicei cu cei/cele extrem de proşti. Mă distrează prostia...rău de tot. Nu ştiu de ce, dar mă destinde. Parcă nu mă lasă să uit aş fi putut fi rău de tot...aşa ca ei.
O vreme am fost fan Gigi... Genial! Îi mulţumesc pe această cale pentru toate serile in care mi-a provocat hohote de râs. E o artă şi asta...să distrezi publicul, să-l faci să râdă. Cred că e cel mai greu. Partea şi mai tare era că el nici nu se forţa. La el e nativ totul. Şi trăieşte fiecare moment... ceva incredibil...

Ei bine acum nu încetează să mă uimească Sexi Brăileanca. Monument de prostie, tupeu şi nesimţire. Asta mică (şi la propriu şi la figurat) e "vedetă" pentru ca şi-a tras-o cu Ogica, Tolea, Fizz si Liviu Guţă, l-a "măsurat" pe Costin Mărculescu, etc etc etc şi mai nou încearcă mititica să se mărite cu un milionar arab la "Inelul cu diamant". Asta se vrea a fi emisiune matrimonială, dar de fapt e un soi de prostituţie mascată. Destul de educativă pentru adolescentele noastre, dacă stai să te gandeşti că le învaţă că dacă ling cum trebuie un boşorog cu bani se aranjează pe viaţă. Vorba aia... pofta vine mâncând. Adică, cine mai are nevoie de dragoste sau loc de muncă dacă faci mai mulţi bani sugând p**a cu acte?

Un comentariu:

  1. Cat de curand o sa publice o lista cu marimile organelor masculine din Braila + Bucuresti. O sa aiba grosimea cartii de telefoane. (cartea). O sa fie numita "Lista Sexy Brailencei" si o sa fie un hit pentru femeile nehotarate.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.